0 0
Katalog proizvoda
Izbornik

Česta pitanja

 

Kako da naručim proizvod?


Pregledavanje proizvoda

Proizvode u internetskoj trgovini Gnijezdo.hr možete pregledavati odabirući pojedinu kategoriju iz izbornika na vrhu početne stranice, odnosno određenu potkategoriju unutar glavnih kategorija. Klikom na pojedinu potkategoriju proizvoda otvara se katalog s fotografijama, nazivima, cijenama i oznakama dostupnosti ponuđenih proizvoda, a klikom na pojedini proizvod otvara se stranica s detaljnim opisom proizvoda te dodatnim fotografijama. Proizvode također možete pretraživati upisivanjem traženog pojma u tražilicu koja se nalazi u gornjem desnom kutu stranice.

Stavljanje proizvoda u košaricu

Kada se odlučite na kupnju određenog proizvoda, odaberite opciju „Dodaj u košaricu“, nakon čega se otvara prozor s obavijesti da je proizvod dodan u košaricu. Ako želite nastaviti s kupnjom, odaberite opciju „Nastavi kupnju“. Osim te opcije, možete odabrati opciju pregleda košarice ili pak zaključiti svoju kupnju klikom na opciju „Dovrši kupnju“.

Ako ste nastavili kupnju, sadržaj svoje košarice u svakom trenutku možete pregledati klikom na sliku kolica u gornjem desnom kutu stranice. Također, bilo u kojem trenutku možete dodati ili ukloniti proizvode iz košarice ili korigirati njihovu količinu.

Dovršetak kupnje i upisivanje podataka za narudžbu

Ako ste odabrali dovršetak kupnje, otvara se obrazac za upisivanje potrebnih podataka te s desne strane popis svih odabranih proizvoda s količinama i cijenama te vremenom i cijenom dostave. Nakon što se upisali sve tražene podatke i provjerili njihovu točnost, odaberite željeni način dostave i plaćanja te potvrdite da ste suglasni s uvjetima kupnje.

Potvrda narudžbe

Nakon što kliknete na „Odaberi i naruči“, ako ste odabrali plaćanje kreditnom karticom, sustav vas prebacuje na sigurnu stranicu T PayWay-a na kojoj upisujete tražene podatke o kreditnoj kartici i, ako želite koristiti obročno plaćanje, upisujete željeni broj rata u ovisnosti o vrsti kreditne kartice i banci koja ju je izdala (vidi načine plaćanja u „Uvjetima kupnje“).

Kad ste upisali sve potrebne podatke, kliknite na gumb „Plati“, čime je narudžba dovršena. Ako je narudžba uspješno zaprimljena, otvara se stranica s tekstom „Hvala na narudžbi“, a na e-mail adresu koju ste naveli u obrascu dobit ćete e-mail s potvrdom da je narudžba uspješno zaprimljena. Ako na svoj e-mail ne dobijete potvrdu o uspješnom zaprimanju narudžbe, molimo vas da provjerite točnost e-mail adrese koju ste upisali u obrazac ili nam se obratite za pomoć na kontakt.

Ako ste odabrali opciju plaćanja pouzećem, kad kliknete „Odaberi i naruči“, otvorit će se stranica s tekstom „Hvala na narudžbi“, a na e-mail adresu koju ste upisali u obrazac dobit ćete e-mail s potvrdom narudžbe i svim uvjetima vezanim uz realizaciju narudžbe.

 

Želimo vam ugodnu i uspješnu kupnju na Gnijezdo.hr!

 

Moram li se registrirati prije naručivanja proizvoda?

Kako biste obavili kupnju na web shopu, registracija nije obavezna. Potrebno je samo u prvom koraku checkout procesa ostaviti važeću e-mail adresu (ona kojoj imate omogućen pristup) kako bi vam nakon unosa podataka potrebnih za obavljanje dostave bilo moguće poslati potvrdu narudžbe.

 

Što znače pojedini statusi dostupnosti proizvoda?

Postoje tri osnovna statusa dostupnosti proizvoda:

Isporuka u roku 2 – 3 radna dana – proizvod se nalazi na našem skladištu i moguće ga je dostaviti u roku 2 – 3 radna dana ili ga možete podići osobno u našem showroomu

Isporuka u roku do 30 radnih dana – proizvod je dostupan na skladištu dobavljača i moguće ga je isporučiti u roku od najviše 30 radnih dana

Dostupno od DD/MM/YY – proizvod trenutačno nije dostupan na skladištu dobavljača, a bit će dostupan od datuma navedenog u statusu dostupnosti

 

Kako mogu platiti naručene proizvode?

Plaćanje odabranih proizvoda u internetskoj trgovini www.gnijezdo.hr moguće je na sljedeće načine:

Plaćanje kreditnim i debitnim karticama: Plaćanje izravno putem interneta, korištenjem najmodernijeg servisa za plaćanje bankovnim karticama: American Express, Visa, MasterCard, Maestro i Diners.

Jednokratno plaćanje: American Express, Visa, MasterCard, Maestro i Diners

Plaćanje u ratama bez kamata: MasterCard i Visa Avenue Mall Zagrebačke banke do 12 rata, Diners do 12 rata, Maestro i Visa Inspire PBZ-a do 6 rata

Plaćanje pouzećem: Kupac odabrani proizvod može platiti pouzećem u gotovini prilikom preuzimanja robe. Novac preuzima djelatnik dostavne službe koja je dostavila proizvod.

 

Što je predautorizacija plaćanja?

Pri korištenju kreditnih i debitnih kartica za kupnju proizvoda koji nisu odmah dostupni za isporuku svaka se transakcija najprije prosljeđuje na predautorizaciju banci koja je izdala karticu, pri čemu banka samo rezervira sredstva na vašem računu. Konačna autorizacija, odnosno plaćanje obavlja se tek onda kada se utvrdi dostupnost svih naručenih proizvoda, odnosno mogućnost realizacije narudžbe i dostave. Ako vam ne možemo isporučiti naručeni proizvod u definiranom roku od 30 radnih dana (proizvoda nema na zalihi dobavljača, proizvod više nije dostupan i sl.), o tome ćemo vas obavijestiti telefonom ili e-mailom, a vi možete odlučiti želite li prihvatiti dulji rok isporuke ili odustati od narudžbe. U slučaju odustajanja od narudžbe banka će rezervirani iznos na vašoj kartici stornirati i vratiti vam ga. 

 

Koliko je sigurno plaćanje kreditnim karticama?

T-com PayWay primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka - Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između T-com sustava za plaćanje i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem "vatrozida" (firewalla).

 

Koliki su troškovi dostave proizvoda?

Za narudžbe u vrijednosti do 300 kn dostava iznosi 30 kn (PDV uključen). Za narudžbe u vrijednosti većoj od 300 kn dostava je besplatna na cijelom području Republike Hrvatske, uključujući i otoke.

 

Koliko su fotografije na web stranici vjerne pravom izgledu proizvoda?

Većina proizvoda u našoj internetskoj trgovini prikazana je vrhunskim profesionalnim fotografijama visoke rezolucije koje dodatno možete povećavati kako biste vidjeli i najmanje detalje. Ponekad kod proizvoda koji su izrađeni od prirodnih materijala poput drva zbog prirodnih karakteristika materijala može doći do manjih odstupanja u izgledu proizvoda u odnosu na izgled na fotografijama.

 

Koliki je jamstveni rok za kupljene proizvode?

Uz svaki kupljeni proizvod dobit ćete priložen i jamstveni list s naznačenim rokom trajanja jamstva.

 

Mogu li sam montirati kupljene proizvode?

Ako proizvod zahtijeva dodatnu montažu, uz svaki takav proizvod dolaze i jasne upute pomoću kojih ga možete jednostavno montirati.

 

Mogu li proizvode, osim na vašoj web stranici, negdje vidjeti i uživo?

Neke od proizvoda iz naše internetske trgovine možete pogledati i u našem showroomu koji se nalazi na adresi Trg hrvatskih pavlina 3 u Zagrebu. Svaki proizvod koji imamo u showroomu u katalogu proizvoda na stranici je označen znakom oka (moguće pogledati u showroomu). U rubrici „Kontakt“ pri dnu stranice na Google karti možete vidjeti točnu lokaciju showrooma. Za sva pitanja u vezi s proizvodima koje imamo u showroomu možete nam se obratiti telefonom ili e-mailom.

 

Mogu li kupljene proizvode podići osobno?

Ako prilikom upisivanja podataka za narudžbu odaberete opciju osobnog preuzimanja, kupljeni proizvod možete podići i osobno kod nas u showroomu, naravno, uz prethodnu obavijest i dogovor o okvirnom vremenu preuzimanja.

Blog i inspiracija za uređenje vašeg doma ili ureda

Prijavite se na newsletter i pratite što je novo u Gnijezdu

Qbic hotel London Zuiver Muscle podne svjetiljke i stolci Back to school
Hotel V Amsterdam Zuiver Retro '70 svjetiljke
Hotel Terminal Neige Zuiver and Dutchbone
Hotel Terminal Neige Dutchbone Mini Bar stolci